logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  20.01.2014

Opowieści nastoletnich matek w MTV



26 stycznia o 18:25 na antenie MTV Polska zostanie wyemitowany pierwszy odcinek serialu dokumentalnego „Teen Mom Poland: Nastoletnie Matki” opowiadający historię czterech młodych dziewczyn zmagających się z wyzwaniami wczesnego macierzyństwa.

Bohaterkami produkcji są cztery nastolatki – Marysia, Ada, Ewa i Iza, które swoje rodziny założyły w bardzo młodym wieku. Kamery miesiącami śledziły losy dziewczyn, obserwując stopniową zmianę ich stosunku do życia po urodzeniu dziecka, rodzinne konflikty, nieporozumienia z ojcem dziecka oraz próby budowania wymarzonej rodziny.

Ambicją MTV jest poruszać najważniejsze tematy, którymi żyją Milenialsi na całym Świecie. „Teen Mom Poland” dotyka szalenie ważnego tematu młodego macierzyństwa oraz odpowiedzialności, która czasami spada na młodego człowieka zbyt szybko. Nagłaśniając te konkretne historie, MTV Polska pokazuje codzienność młodych ludzi, którzy bardzo wcześnie uświadamiają sobie, że młodość to nie tylko beztroska impreza.  Często to wybory i ciężkie decyzje, które mają przełożenia na całe przyszłe życie  – opowiada o nowej produkcji dyrektor programowy MTV Polska, Jerzy Dzięgielewski. Teen Mom to jeden z najlepszych formatów MTV. Dotychczas program był kręcony tylko w Ameryce.  Polska będzie pierwszym krajem poza Stanami, który wyprodukuje lokalną wersję – dodaje.

Reżyserem formatującym „Teen Mom Poland” jest nagradzany reżyser i scenarzysta Marcin Koszałka („Pręgi”, „Rewers”, „Takiego pięknego syna urodziłam”). Do realizacji polskiej edycji programu zaproszono dokumentalistów, którzy w swojej twórczości wielokrotnie poruszali już tematykę trudnych sytuacji rodzinnych: Marcina Janosa Krawczyka („Sześć tygodni”), Martę Prus („Osiemnastka”), Julię Ruszkiewicz („Sezon na kaczki”) i Jakuba Stożka („Poza zasięgiem”) – każdy z nich odpowiedzialny jest za reżyserię jednej historii.

Oficjalnym partnerem merytorycznym programu „Teen Mom Poland – Nastoletnie matki” jest Fundacja MaMa prowadzona przez z Sylwię Chutnik. Organizacja od 2006 roku działa na rzecz poprawy sytuacji matek w Polsce niezależnie od ich wieku, sytuacji czy statusu we wszystkich sferach życia.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek