Dzisiaj rozpoczęła się kolejna część akcji społecznej „Leczyć po ludzku”, organizowanej przez „Gazetę Wyborczą” oraz Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej. Partnerem cyklu jest firma farmaceutyczna Sanofi Aventis. Tym razem działania i cykl w „Gazecie” poświęcone są onkologii.
Od poniedziałku, 6 września, w „GW” codziennie będą ukazywały się reportaże, porady i rozmowy związane z nowotworami i ich leczeniem. Czytelnicy dowiedzą się z nich m.in., skąd się bierze rak i jak z nim walczyć, co pomaga chorym, a co utrudnia wyzdrowienie, czy polska onkologia jest na światowym poziomie, ile kosztuje leczenie raka za granicą oraz jak zaoszczędzić czas spędzany w poczekalniach w centrach onkologii. „Gazeta” przedstawi również prawdziwe historie osób chorych na raka oraz wypowiedzi lekarzy.
Dziś „Gazeta” opublikowała 10 rad, jakie daje reżyser filmowy Krzysztof Krauze wszystkim, którzy dowiedzieli się, że chorują na raka. Jutro będzie można znaleźć artykuł o skali zachorowań na nowotwory w Polsce oraz reportaż o raku jądra, który w Polsce wykrywany jest zdecydowanie za późno.
W czwartek, 9 września, razem z „GW” ukaże się poradnik „Choroba nowotworowa i co dalej”, w którym znajdą się opisy metod leczenia raka, porady na temat badań profilaktycznych oraz wskazówki, jak zdobyć pieniądze na leczenie i jak radzić sobie ze stresem spowodowanym przez chorobę.
Wszystkie artykuły związane z „Leczyć po ludzku – onkologia” będą dostępne na stronie internetowej www.Wyborcza.pl/leczyc , na której można znaleźć również publikacje z poprzednich edycji akcji.
Nowy etap akcji „Leczyć po ludzku” potrwa do 17 września. Akcja jest promowana w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w radiu (Radio Złote Przeboje, Polskie Radio, RMF FM) oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS