logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > One też są głodne. Ale nie tak głodne jak ty
14.05.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Konsumpcjonizm i konsumenci, Prawa człowieka, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

One też są głodne. Ale nie tak głodne jak ty



Wojna Izraela z Hamasem to jeden z najbrutalniejszych obecnie konfliktów na świecie. I – jak zwykle w takich przypadkach – najbardziej cierpią na nim najsłabsi, zwłaszcza dzieci.

Kampania #CanYouSeeMeNow? zaprojektowana dla międzynarodowej organizacji Lekarze Bez Granic w bezceremonialny sposób przypomina o ich istnieniu. Podstawą idei kreatywnej jest nośnik cyfrowy, przedstawiający dzieci w Gazie stojące w kolejce po jedzenie. Sedno w tym, że ekran został umieszczony tuż przy wejściu do popularnej restauracji w taki sposób, by osoby czekające na wolny stolik w lokalu „stały” obok dzieci na monitorze:

Wideo ma charakter interaktywny. Sztuczna inteligencja rozpoznaje aktywność osób na chodniku i generuje odpowiednie reakcje w odpowiedzi na ich ruchy. Prezentacja została opatrzona komentarzami, z którymi można się zapoznać na grafikach poniżej.

Autorką projektu jest Valentina Andrada.

txt: Dorota Chrobak

NGO dzieci outdoor głód prawa człowieka walka z przemocą Stany Zjednoczone konsumpcjonizm wojna konsumenci technologia digital AI integrated Izrael niedożywienie Lekarze Bez Granic konflikty zbrojne kampanie studenckie experiential prawa dzieci interaktywność A.I. sztuczna inteligencja Strefa Gazy


Nazwa kampanii:
#CanYouSeeMeNow?
Czas:
2024.4
Nadawca:
Doctors Without Borders
Media:
integrated (experiential, digital, outdoor)
Wykonawca:
school: S.I. Newhouse School of Public Communications





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek