Ona w biznesie
W listopadzie 2007 roku ruszyła kampania aktywizująca kobiety. Projekt "Jak dobrze być przedsiębiorczą kobietą!" zachęcał kobiety do zakładania własnej działalności gospodarczej. – Badania pokazują, że jest bardzo dużo kobiet, które czują potrzebę aktywności, chciałyby mieć własny biznes, ale nie wiedzą, jak to zrobić – powiedziała wiceminister Joanna Kluzik-Rostkowska, odpowiedzialna za sprawy kobiet i rodziny. Aż 52% Polek nie pracuje.
Kampanii towarzyszyło również hasło "SpełniONA w biznesie" oraz cotygodniowe audycje emitowane w TVP2 w każdy poniedziałek. Niezbędne informacje można było uzyskać na utworzonej w tym celu stronie internetowej www.przedsiebiorczakobieta.pl lub pod numerem bezpłatnej infolinii – 0800 707 155.
Akcja „Jak dobrze być przedsiębiorczą kobietą!” była współfinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego. Jej głównym celem było promowanie przedsiębiorczości wśród kobiet w wieku 18-59 lat i stworzenie atmosfery wsparcia dla idei przedsiębiorczości wśród kobiet i ich najbliższego otoczenia. Adresatkami kampanii były kobiety pozostające bez pracy, bierne zawodowo lub zainteresowane otwarciem własnej działalności gospodarczej.
Agencja Opus B przygotowała na potrzeby akcji 2 spoty telewizyjne i spoty radiowe, a agencja dsk – plakaty. Jeden spot reklamowy nawiązuje do animowanych bajek, drugi jest utrzymany w tzw. stylistyce kobiecej. Emitowane były przed każdym z cyklu reportaży edukacyjnych przedstawiających historie kobiet, które zdecydowały się założyć własny biznes.
Kampania billboardowa rozpoczęła się w listopadzie 2007 roku i trwała do marca 2008 roku. W działaniach wykorzystano ponad 370 billboardów w największych miastach Polski.
Dodatkowym elementem działań była także trwająca do marca akcja w prasie ogólnopolskiej. Wykorzystane zostały wysokonakładowe czasopisma kobiece (Claudia, Glamour, Rodzice i Naj)
M. Stachowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
14.01.2025
Co dzieli i jednoczy Europejczyków?
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?