logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Praca i polityka zatrudnienia, Równouprawnienie i tolerancja
   ──────  07.12.2007

Ona w biznesie

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


W listopadzie 2007 roku ruszyła kampania aktywizująca kobiety. Projekt "Jak dobrze być przedsiębiorczą kobietą!" zachęcał kobiety do zakładania własnej działalności gospodarczej. – Badania pokazują, że jest bardzo dużo kobiet, które czują potrzebę aktywności, chciałyby mieć własny biznes, ale nie wiedzą, jak to zrobić – powiedziała wiceminister Joanna Kluzik-Rostkowska, odpowiedzialna za sprawy kobiet i rodziny. Aż 52% Polek nie pracuje.

Kampanii towarzyszyło również hasło "SpełniONA w biznesie" oraz cotygodniowe audycje emitowane w TVP2 w każdy poniedziałek. Niezbędne informacje można było uzyskać na utworzonej w tym celu stronie internetowej www.przedsiebiorczakobieta.pl lub pod numerem bezpłatnej infolinii – 0800 707 155.

Akcja „Jak dobrze być przedsiębiorczą kobietą!” była współfinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego. Jej głównym celem było promowanie przedsiębiorczości wśród kobiet w wieku 18-59 lat i stworzenie atmosfery wsparcia dla idei przedsiębiorczości wśród kobiet i ich najbliższego otoczenia. Adresatkami kampanii były kobiety pozostające bez pracy, bierne zawodowo lub zainteresowane otwarciem własnej działalności gospodarczej.

Agencja Opus B przygotowała na potrzeby akcji 2 spoty telewizyjne i spoty radiowe, a agencja dsk – plakaty. Jeden spot reklamowy nawiązuje do animowanych bajek, drugi jest utrzymany w tzw. stylistyce kobiecej. Emitowane były przed każdym z cyklu reportaży edukacyjnych przedstawiających historie kobiet, które zdecydowały się założyć własny biznes.

Kampania billboardowa rozpoczęła się w listopadzie 2007 roku i trwała do marca 2008 roku. W działaniach wykorzystano ponad 370 billboardów w największych miastach Polski.

Dodatkowym elementem działań była także trwająca do marca akcja w prasie ogólnopolskiej. Wykorzystane zostały wysokonakładowe czasopisma kobiece (Claudia, Glamour, Rodzice i Naj)
M. Stachowiak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Jak dobrze być przedsiębiorczą kobietą
Czas:
2007.11.15 - 2008.3.15
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Praca i polityka zatrudnienia, Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Polska
Nadawca:
Departament ds.Kobiet, Rodziny i Przeciwdziałania Dyskryminacji w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej
Media:
Telewizja, billboardy, prasa
Wykonawca:
Opus B, dsk
Adresaci:
Niepracujące kobiety w wieku 18-59 lat
Hasło kampani:
Jak dobrze być przedsiębiorczą kobietą





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek