logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > On nadal żyje
14.07.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Zambia, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka

On nadal żyje



Agencja reklamowa X3M Ideas Zambia, w ramach działań z zakresu agency self-promo, zorganizowała kampanię upamiętniającą działalność wybitnego działacza na rzec praw człowieka oraz laureata Pokojowej Nagrody Nobla, Nelsona Mandeli.

Koncepcja artystyczna projektu jest z jednej strony rozbrajająco prosta, z drugiej – niesłychanie nośna. Na trzech printach oglądamy bowiem kolejne fazy rozwoju człowieka, od niemowlęcia do osoby dorosłej. Przełomem okazuje się pojawienie seniora, którym jest Nelson Mandela. Jego obecność – w domyśle niestrudzona walka o równość i wolność – wywołuje rewolucję na wielu poziomach: przynosi wolność wyborczą, demokratyczną edukację dla wszystkich dzieci (niezależnie od ich pochodzenia, statusu majątkowego, etc.) oraz autentyczne równouprawnienie reprezentowane przez wspólny posiłek osób o różnych kolorach skóry. Co najciekawsze, Nelson Mandela nie został tu ukazany w ujęciu pomnikowym. Jego działalność jest po prostu „kolejnym etapem” na drodze do pełnej równości i wolności, ale to, czy rzeczywiście one nastąpią, zależy już wyłącznie od nas.

edukacja prawa człowieka Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie Zambia Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji print digital agency self-promo prawa wyborcze


Nazwa kampanii:
HE LIVES ON
Czas:
2023.7
Nadawca:
X3M Ideas Zambia
Media:
print, digital
Wykonawca:
X3M Ideas Zambia, Lusaka, Zambia





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek