Podczas gali odbywającej się 28 października z okazji 16. urodzin magazynu Brief wręczone zostały wyróżnienia Ludzi Roku Briefu 2015. Celem corocznych wyróżnień jest uhonorowanie osób, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym, jak również te, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju.
Wyróżniona tytułem Człowieka Roku Briefu 2015, za stworzenie jednej z najsilniejszych polskich marek, będącej wizytówką kraju, została Solange Olszewska. Pełniła ona w latach 2008 – 2015 funkcję Prezesa Solaris Bus & Coach. Tytułem Człowieka Roku Brief for Poland uhonorowany został Robert Biedroń, za świadome i skuteczne zarządzanie miastem i budowanie silnej marki Słupska.
W tym roku po raz pierwszy czytelnicy mieli możliwość wyboru Człowieka Roku. Tytuł Człowieka Roku Czytelników Briefu 2015 został przyznany Tomaszowi Pruszczyńskiemu, założycielowi i prezesowi zarządu SARE S.A., technologicznej spółki dostarczającej zaawansowane rozwiązania z zakresu komunikacji i marketingu w internecie.
Zwycięzcy pozostałych kategorii:
Człowiek marketingu i sprzedaży: Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu, Play; za zrozumienie produktu i jego doskonalenie oraz za budowanie strategii marketingowej, dzięki której sieć komórkowa Play zwiększyła swój udział na rynku sieci komórkowych i poprawiła wynik finansowy o ponad 50 proc. rok do roku.
Człowiek mediów: Michał Brański, Krzysztof Sierota i Jacek Świderski, właściciele, Wirtualna Polska; za konsekwencję w działaniu i budowanie biznesu, jako sukces jury wskazało m.in. wykreowanie takich serwisów jak Wrzuta, Kafeteria, Pudelek.
Człowiek reklamy: Tomasz Bagiński, dyrektor kreatywny, Platige Image; za realizację krótkometrażowego filmu „Ambition”, promującego misję europejskiej sondy kosmicznej Rosetta, zleconego przez Europejską Agencję Kosmiczną. Twórca filmu, od wielu lat związany ze studiem animacji Platige Image, znany jest z takich produkcji, jak „Animowana historia Polski”, „Katedra” czy „Sztuka Spadania”.
Człowiek Public Relations: Grzegorz Szczepański, CEO, Hill & Knowlton Strategies; za prowadzenie jednej z najskuteczniejszych agencji public relations w Polsce, obsługującej takie firmy, jak Microsoft, Facebook, Spotify czy Żywiec Zdrój. Twórca i prezes zarządu agencji BCA, która w 2001 r. okazała się najbardziej utytułowaną agencją public relations na świecie w konkursie Golden World Awards. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Żywiec, gdzie przeprowadził proces rebrandingu firmy, a także w Banku Pekao SA, gdzie odpowiedzialny był za proces komunikacji towarzyszący fuzji prawnej banków Pekao SA i BPH SA.
Menedżer marketingu miejsc Brief for Poland: Wadim Tyszkiewicz, prezydent Nowej Soli; za sprawne rządzenie Nową Solą, nieprzerwanie od 2002 r. Za kadencji prezydenta Tyszkiewicza bezrobocie spadło w zarządzanym przez niego regionie z 42 do 12 proc. W kolejnych wyborach prezydenckich jego poparcie jest bliskie 90 proc. W 2012 r. otrzymał wyróżnienie Syzyf Roku przyznawane przez Kongregację Przemysłowo-Handlową Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej. Nagroda została przyznana za działalność na rzecz rozwoju gospodarki w swoim regionie.
Gwiazda reklamy: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, szefowie kuchni; za role w popularnych kreacjach tworzących trzyletnią kampanię wizerunkową Lidla
Człowiek rozwoju przedsiębierczości kobiet w Polsce: Joanna Pruszyńska-Witkowska, inicjatorka projektu Znane Ekspertki; za realizację inicjatywy Znane Ekspertki, której celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych oraz na strategicznych konferencjach gospodarczych. Od niemal 20 lat związana z branżą komunikacji, jest członkiem-założycielem Związku Firm Public Relations, a także właścicielką agencji Headlines Porter Novelli.
Projekt komunikacji marketingowej: Idea Bank za kampanię „Można? Można. Można też inaczej…”; za innowacyjne wsparcie dla firm oraz za zintegrowaną kampanię promocyjną.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS