Okrutne trójki
Polscy hodowcy znęcają się nad 18 milionami kur niosek. „Czujesz dumę?” pyta Michał Piróg w kampanii przeciwko przemysłowej hodowli kur. Odnosząc się to wartości dumy narodowej i tolerancji zwraca uwagę na okrutny los kur. Jeśli jajko ma na skorupce symbol "3" oznacza to, że kura, która je zniosła żyje w za ciasnej klatce, ma połamane skrzydła, przycięty dziób, nie ma dostępu do światła słonecznego.
Polska jest jedynym krajem w Unii Europejskiej przesuwającym termin wprowadzenia unijnej dyrektywy dotyczącej powiększenia klatek, w których żyją nioski. Nie jest to powód do dumy. Kampania ma zachęcić Polaków, aby dokonywali bardziej świadomych wyborów zarówno podczas wielkanocnych zakupów, jak i na co dzień, i nigdy nie kupowali jajek z symbolem "3".
Więcej informacji: www.ferma.viva.org.pl
Spot emitowany jest w internecie, niebawem będzie też w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie i Trójmieście. Przygotowane są reklamy prasowe i akcja reklamowa w mediach społecznościowych. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała Big Idea, dział ATL agencji IQ Marketing, film wyreżyserował Jarosław Dubaniewicz, za jego produkcję odpowiada dom produkcyjny World Video.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów