Bycie niewidomym oznacza życie w kompletnej ciemności. Przez cały czas. Słuch, węch i dotyk stanowią jedyne łącze ze światem zewnętrznym. Dla tych ludzi każda litera napisana pismem Braille’a i każdy dźwięk, jest ważnym i bezcennym oknem na świat. Pomóż nam tworzyć te okna!
Takim hasłem Rada Notariuszy Łotewskich zachęcała łotewskie społeczeństwo do wsparcia akcji "Dia:logs" (logs oznacza okna), której celem było stworzenie we współpracy z mediami bezpłatnego, łatwo dostępnego audio miesięcznika dla osób niewidomych, który gromadziłby najważniejsze artykuły z całego miesiąca z różnych łotewskich gazet i periodyków. Pierwszy numer ukazał się 17 grudnia 2008 roku. Wsparcie finansowe uzyskane w ciągu 2 miesięcy trwania kampanii wystarczy na rok działania miesięcznika. Zamierzeniem dalekosiężnym jest stworzenie audio – biblioteki i dlatego przekaz kampanii kierowany jest również do samorządów i polityków.
Kreacja stworzona przez agencję Young&Hungry z Rygi do promocji projektu przedstawiała wyłaniające się z ciemności kwiaty, widoczne przez otwory ułożone na wzór Braiile’a. Charytatywny portal internetowy www.ziedot.lv, łączący w różnych akcjach i kampaniach, osoby lub organizacje szukające pomocy i osoby lub firmy dające wsparcie finansowe lub rzeczowe, dawał możliwość wsparcia także i tej akcji w sposób prosty i wygodny.
19 marca kampania zajęła 2. miejsce w kategorii Sociālā reklāma w największym łotewskim konkursie reklamy Adwords 2009.
K. Szmigielska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół