logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ogień w pisuarze
15.10.2011
Tematy: Kampanie, Nowa Zelandia, Obronność i bezpieczeństwo

Ogień w pisuarze



Niektóre pisuary mogą edukować. Wystarczy oddać mocz w odpowiednie miejsce i od razu jest mozna być mądrzejszym.

Jedną z głównych przyczyn domowych pożarów w Nowej Zelandii jest gotowanie pod wpływem alkoholu. Aby ugasić, nomen omen, palący problem Nowozelandzka Straż Pożarna postanowiła wpłynąć na zwyczaje mężczyzn wychodzących z pubu. Pomysł kreatywny został zaimplementowany w pisuarach, w których umieszczono napis „Put out the fire” („Zgaś pożar”). W chwili zetknięcia moczu z napisem, wrażliwy na ciepło tusz znika, ujawniając ukryty apel – „A real fire wouldn’t be that easy. Don’t drink and fry. Eat before you go home” („Prawdziwy ogień nie byłby taki łatwy do ugaszenia. Pijesz, nie smaż. Zjedz, zanim pójdziesz do domu”).

Połączenie takiej czynności fizjologicznej z zachętą do jedzenia na pewno zaskoczyło wielu panów.

Akcję przygotowała agencja M&C Saatchi.
A.Stachowska



Nazwa kampanii:
Drunk cooking urinal stickers
Czas:
2011.10.10 - 2011.10.30
Nadawca:
New Zealand Fire Service
Media:
Ambient
Wykonawca:
M&C Saatchi (New Zeland)
Adresaci:
Mężczyźni (szczególnie ci, którym zdarza się gotować będąc pod wpływem alkoholu)
Hasło kampani:
Don’t drink and fry. Eat before you go home. (Pijesz, nie smaż. Zjedz, zanim pójdziesz do domu.)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek