Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
Odzież firmowa to jeden z bardziej wyrazistych „zbędnych niezbędnych” elementów otaczającej rzeczywistości. Z jednej strony „obrandowane” tiszerty i czapeczki stanowią niemal obowiązkowy element wielu kampanii promocyjnych, z drugiej – mało kto je kocha i szanuje. Zazwyczaj kończą jako ciuchy do prac fizycznych, wypadów na działkę albo rezerwowa piżama dla nieoczekiwanych gości. Innymi słowy jako zastępstwo dla ubrań, o które naprawdę dbamy. Tymczasem wyprodukowanie każdej sztuki odzieży to dalsze wykorzystywanie naturalnych zasobów i obciążenie dla planety.
Ukraińska firma Laska Upcycle Merch postanowiła zawalczyć z tym problemem w wyjątkowo oryginalny sposób. Punktem wyjścia była odpowiedź na pytanie: a co, gdyby do wykonania odzieży firmowej użyć ubrania już istniejące? Film stanowiący zapis idei kampanii oraz jej późniejszą realizację można obejrzeć poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów