Odwrócony efekt domina
Dobrze znany efekt domino został w tej kampanii odwrócony. Kostki, zamiast spadać, jedna za drugą się podnoszą. Efekt domino, zazwyczaj używany w celu ukazania destrukcyjnego wpływu jednego drobnego wydarzenia, został wykorzystany jako metafora pozytywnej zmiany.
Przyczynić się może do niej niewielkim gestem każda osoba, wspierając finansowo L’Oeuvre Léger (nazwa pochodzi od nazwiska założyciela). Misją tej kanadyjskiej charytatywnej organizacji założonej przez Paula – Émile Léger (arcybiskupa Montrealu a potem kardynała w Kościele Katolickim) ponad 60 lat temu jest pomoc rodzinom w potrzebie, młodym ludziom z ulicy oraz osobom w podeszłym wieku. Działa ona w Kanadzie oraz w Ameryce Łacińskiej, Afryce i Azji. Organizacja, jako jedna z pierwszych, realizowała idee mikrokredytów, zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska.
Kreacja przedstawia działalność organizacji za pomocą animacji wyłaniającej się z rysunków na kostkach domino. Dyrektor kreatywny kampanii – Martin Gosselin – którą przygotowała agencja Ogilvy Montreal, wyjaśnił, że intencją twórców było uświadomienie ludziom, czym zajmuje się organizacja, unikając jednak przedstawienia nędzy i cierpienia.
Ewa Witkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
09.08.2022
Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty