logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Równouprawnienie i tolerancja
   ──────  03.12.2008

Odwieczne zmagania



Kampanię społeczną „Równe prawa” zainicjowano przekazaniem 2 grudnia br. Premierowi RP, Donaldowi Tuskowi, projektu „Ustawy o wyrównywaniu szans osób z niepełnosprawnością”. Ma ona na celu pokazanie jak ważne dla Polaków z niepełnosprawnością jest wprowadzenie tego aktu prawnego.

– Aż 5,5 miliona Polaków, a więc 10% całego społeczeństwa, z powodu różnego rodzaju barier – architektonicznych i komunikacyjnych, w dostępie do szkół, uczelni, miejsc pracy i rozrywki – nie ma szans na prowadzenie normalnego życia – mówi Piotr Pawłowski, prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji, organizatora kampanii. – Kampania „Równe prawa” to kontynuacja działań na rzecz poprawy warunków funkcjonowania osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności w Polsce. Po wielu latach walki z przejawami dyskryminacji osób z niepełnosprawnością w sferze politycznej, socjalnej i gospodarczej, mamy nareszcie realną szansę, aby poprawić ich jakość życia. Szansę tę daje nam wprowadzenie i respektowanie postanowień „Ustawy o wyrównywaniu szans osób z niepełnosprawnością”.

Projekt "Ustawy antydyskryminacyjnej" został przygotowany przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji wraz z innymi organizacjami pozarządowymi przy współpracy z Kancelarią Prawną Domański, Zakrzewski, Palinka oraz z pomocą prof. Huberta Izdebskiego z Uniwersytetu Warszawskiego i dr. Wojciecha Rogowskiego ze Szkoły Głównej Handlowej. – To przełomowy dokument – mówi Piotr Pawłowski – Jeśli wejdzie w życie, będziemy trzecim, po USA i Wielkiej Brytanii, krajem na świecie, który posiada tego typu akt prawny.

Ustawa została przekazana Premierowi tuż przed Międzynarodowym Dniem Osób Niepełnosprawnych. Akcja ma zasięg ogólnopolski i będzie trwać do końca 2008 r. Obejmie reklamę prasową (Newsweek Polska, Dziennik, Rzeczpospolita, Metro), radiową (PR I i PR 3, RMF FM,Radio Zet), billboardy (AMS) i internet (onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, niepelnosprawni.pl, gadu-gadu.pl, open.fm, mojageneracja.pl).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Równe prawa
Czas:
2008.12.2 - 2008.12.31
Tematy:
Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Polska
Nadawca:
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji
Media:
Billboardy, prasa, radio, internet
Wykonawca:
Leo Burnett
Adresaci:
Politycy
Hasło kampani:
Od wieków walczymy o równe prawa





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek