Kreacje / printy, Kampanie, Bułgaria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura
────── 07.10.2021
Odstaw na book Facebooka
Przez cały poniedziałkowy wieczór trwała wielogodzinna awaria Facebooka. Kilka godzin później IKEA zareagowała na tę sytuację poniższą kampanią, po raz kolejny udowadniając, że jest marką, która doskonale opanowała real-time marketing (czyli marketing w czasie rzeczywistym, reagujący na bieżące wydarzenia).
Nazwa kampanii:
Face the book. Offline.
Czas:
2021.10.7
Kraje:
Bułgaria
Nadawca:
IKEA
Media:
digital
Wykonawca:
Smarts, Bulgaria
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF