Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Bułgaria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura i sztuka
Odstaw na book Facebooka
Przez cały poniedziałkowy wieczór trwała wielogodzinna awaria Facebooka. Kilka godzin później IKEA zareagowała na tę sytuację poniższą kampanią, po raz kolejny udowadniając, że jest marką, która doskonale opanowała real-time marketing (czyli marketing w czasie rzeczywistym, reagujący na bieżące wydarzenia).
Nazwa kampanii:
Face the book. Offline.
Czas:
2021.10.7
Nadawca:
IKEA
Media:
digital
Wykonawca:
Smarts, Bulgaria
zobacz także
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników