Kreacje / printy, Kampanie, Bułgaria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura i sztuka
────── 07.10.2021
Odstaw na book Facebooka
Przez cały poniedziałkowy wieczór trwała wielogodzinna awaria Facebooka. Kilka godzin później IKEA zareagowała na tę sytuację poniższą kampanią, po raz kolejny udowadniając, że jest marką, która doskonale opanowała real-time marketing (czyli marketing w czasie rzeczywistym, reagujący na bieżące wydarzenia).
Nazwa kampanii:
Face the book. Offline.
Czas:
2021.10.7
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Kultura i sztuka
Kraje:
Bułgaria
Nadawca:
IKEA
Media:
digital
Wykonawca:
Smarts, Bulgaria
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu