W e-booku „Trendy w marketingu społecznie zaangażowanym” przygotowanym przez Instytut Fundraisingu opisano, jak organizacje mogą przekonać firmy do współpracy wykorzystując obecne trendy i preferencje konsumentów – odpowiedzialne kupowanie.
Marketing społecznie zaangażowany (cause related marketing, CRM) to połączenie celów ekonomicznych firmy z celami społecznymi. Według danych z 2014 roku z Raportu „Cone Communications/Ebiquity Global CSR Study”, 91% konsumentów chętniej wybiera produkt, którego zakup pomaga akcji charytatywnej. Te dane pokazują, że konsumenci oczekują od firm zaangażowania w akcje społeczne i charytatywne. Ta informacja to znaczący powód dla firm do nawiązania stałej współpracy z NGO. Fundraiserzy muszą jednak znać te dane, aby z nich korzystać podczas rozmów z firmami. Twarde argumenty biznesowe szybciej przekonają Marketing Managera do podpisania umowy z fundacją, niż samo przedstawienie potrzeb organizacji – takie argumenty można znaleźć w bezpłatnym e-booku przygotowanym przez Instytut Fundraisingu.
Publikacja informuje też o tym, jak przygotować długofalową ofertę współpracy dla firm oraz podaje informacje dotyczące segmentacji konsumentów ze względu na ich specyficzne motywacje i intencje do odpowiedzialnego kupowania.
Bezpłatnego e-booka można pobrać ze strony Instytutu Fundraisingu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS