logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Pomoc społeczna
   ──────  30.06.2005

Odeślijmy nędzę do historii

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Jedna z najsławniejszych kampanii na świecie. Z powodu ubóstwa co trzy sekundy umiera jedno dziecko. Przepaść między krajami biednymi a bogatymi jest dziś największa w historii. Niedożywienie, AIDS, ubóstwo i konflikty nękają społeczeństwa Trzeciego Świata. Za ten stan wini się globalizację, dominację twardych mechanizmów rynkowych, niedostateczną pomoc bogatych państw oraz zadłużenie wobec nich krajów najbiedniejszych.

Kampania „Make Poverty History” (w wydaniu amerykańskim „ONE. The campaign to make poverty history”) ma na celu walkę z najgłębszym ubóstwem (20% ludzi żyje za mniej niż 1 dolara dziennie) oraz AIDS (w Afryce 25 milionów ludzi jest zakażonych wirusem HIV lub chorych na AIDS).

Kampania ma miejsce w Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Japonii i USA. Nawołuje do wytworzenia sprawiedliwych regulacji handlowych, całkowitego anulowania długów krajom najbiedniejszym oraz do większego wsparcia dla tych krajów. Zaangażowani są w nią liczni artyści, m.in. Bono, Brad Pitt, Cameron Diaz, George Clooney, Michael Stipe, Bob Geldof, No Doubt, Eddie Veder, Penelope Cruz, Susan Sarandon, Al Pacino, Antonio Banderas, Justin Timberlake, Benicio del Toro, Tom Hanks.

Działania wpisane w kampanię dążą do nakłonienia decydentów z grupy najbogatszych państw świata G8 do większej odpowiedzialności za najbardziej cierpiących i do aktywnej wobec nich pomocy.

Symbolem kampanii jest biała bransoletka zakładana 1 lipca na znak poparcia dla walki z ubóstwem.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Make Poverty History
Czas:
2005.6.28 - 2006.7.31
Tematy:
Pomoc społeczna
Media:
Telewizja, internet
Adresaci:
Politycy
Hasło kampani:
Make Poverty History





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek