Kontrowersyjna akcja angielskiej organizacji Barnardo’s Giving children back their future z przełomu 1999/2000 wywołała w mediach brytyjskich wielką dyskusję. Siedem reklam prasowych przedstawia dzieci w sytuacjach z dorosłego życia jako przewidywanych sposobów na ich przyszłe zachowania. Zejście na tzw. złą drogę jest konsekwencją nieszczęśliwego dzieciństwa i zaniedbania ze strony rodziców. Organizatorzy przekonują ich, że dzieciństwo to najważniejszy etap w życiu człowieka, i że ono decyduje o wyborach, jakie ich dzieci będą podejmować w przyszłości. Pod koniec trwania akcji stworzono dodatkową czarno-białą reklamę tłumaczącą wybór stylu kreacji poprzednich. Kampanię zrealizowała agencja Bartle, Bogle and Hegarty.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy