────── 15.07.2013
Odbyt na twarzy
Kampania w niewybredny sposób dyskredytująca palaczy. Oto ładna, młoda kobieta w miejscu ust ma odbyt, z którego wydobywa się papierosowy dym.
Jak szacuje nadawca kampanii, Non Smoking Generation, co roku 16 tys. szwedzkich nastolatków zaczyna palić papierosy. Organizatorzy obarczają za to winą m.in. wizerunek palacza jako osoby fajnej i na czasie, kreowany przez przemysł tytoniowy. Reklama miała w założeniu przeciwstawiać się temu wyobrażeniu.
Nazwa kampanii:
Breath by Tobacco Industry
Czas:
2013.7.3 - 2013.8.4
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Non Smoking Generation
Media:
Plakaty
Wykonawca:
FamiljenPangea
Adresaci:
Osoby młode
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki