────── 15.07.2013
Odbyt na twarzy
Kampania w niewybredny sposób dyskredytująca palaczy. Oto ładna, młoda kobieta w miejscu ust ma odbyt, z którego wydobywa się papierosowy dym.
Jak szacuje nadawca kampanii, Non Smoking Generation, co roku 16 tys. szwedzkich nastolatków zaczyna palić papierosy. Organizatorzy obarczają za to winą m.in. wizerunek palacza jako osoby fajnej i na czasie, kreowany przez przemysł tytoniowy. Reklama miała w założeniu przeciwstawiać się temu wyobrażeniu.
Nazwa kampanii:
Breath by Tobacco Industry
Czas:
2013.7.3 - 2013.8.4
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Non Smoking Generation
Media:
Plakaty
Wykonawca:
FamiljenPangea
Adresaci:
Osoby młode
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem