Pokazem odblaskowej mody 10 lipca w Warszawie została zainaugurowana kampania „Jestem Widoczny – odbija mi rozsądek” na rzecz rozpropagowania mody na noszenie kamizelek odblaskowych na drodze. Modelki znane z programu „Top Model” – Anna Piszczałka i Weronika Lewicka – zaprezentowały kreacje topowych polskich projektantów (Gosi Baczyńskiej, Agaty Koschmieder, Łukasza Jemioła, Joanny Klimas, Gosi Dudek, Ewy i Piotra Krajewskich) w zaskakujących charakteryzacjach. Makijaż modelek przypominał pasy ruchu. Imprezę poprowadziła aktorka Daria Widawska.
Celem kampanii jest zmniejszenie liczby ofiar wypadków drogowych – szczególnie wśród pieszych. Jak informują organizatorzy na fanpage akcji na Facebooku czołowi kreatorzy mody jesienią będą promować modę na bycie widocznym na drogach.
Inicjatorami kampanii są fotograf Lidia Skuza oraz społecznik Franciszek Małecki-Trzaskoś. Uzyskała ona patronat Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji oraz wiceprzewodniczącego Parlamentarnego Zespołu ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Posła Michała Szczerby.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia