logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Od kompleksów do akceptacji ciała – akcja magazynu Women’s Health
30.08.2018
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Od kompleksów do akceptacji ciała – akcja magazynu Women’s Health



,,Naga prawda o nagości”, czyli międzynarodowy projekt magazynu Women’s Health ma na celu uwidocznić „fałszywy obraz piękności”, jaki projektują portale społecznościowe, przyczyniając się do kompleksów kobiet. Sesja zdjęciowa ukazana we wrześniowym numerze magazynu prezentuje Polki, których realne historie, połączyła przemiana –  „od kompleksów do akceptacji własnej nagości”.

 

Sesja zdjęcia pokazująca nagie Polki to podsumowywać badania, jakie czasopismo przeprowadziło w 15 krajach. Inicjatywa ma za zadanie pokazać stosunek kobiet do ich nagiego ciała, ale przede wszystkim ich długą drogę do samoakceptacji. Głównym celem akcji jest uświadamianie kobiet, że „idealny obraz piękności” wykreowany przez portale społecznościowe jest nierzeczywisty.  Ślepo zapatrzone w świat retuszowanych zdjęć kobiety, starają się być kimś, kim nie są – by tylko dorównać „wzorcom  mediów”.

Opublikowany przez Women's Health Polska Piątek, 17 sierpnia 2018

Sesja zdjęciowa ukazała się we wrześniowym numerze magazynu. Kobiety zostały sfotografowane przez Dominikę  Cudę, która już wcześniej zmierzyła się z podobny problemem , jako inicjatorka akcji ,,Fake off! I am perfect!”. Jej zdjęcia to opozycja, ale przede wszystkim chęć sprzeciwu wobec wyretuszowanym odpowiednikom „pięknych kobiet”, które pozbawione są niedoskonałości ciała.

The immense and unrealistic pressure of Social Media to look perfect? NOT IN HERE ? @katarzyna.dacyszyn #fakeoffpoland #fakeoffuk #fakeoff

A post shared by DOMINIKA CUDA (@dominikacuda) on Aug 22, 2018 at 1:28pm PDT

 

Akcje promują trzy Polski: Kaja Funez-Sokoła, Joanna Cesarz oraz Katarzyna Bigos. Są to wyjątkowe kobiety, których historie udowadniają, że piękno ciała nie ma określnego szablonu, a jego wzór zależy tylko od nas.

Opublikowany przez Women's Health Polska Piątek, 17 sierpnia 2018

Pierwsza z nich to była modelka, która pracowała dla światowych, najlepszych domów mody. Jednak jak opowiada takie życie stało się dla niej niebezpieczne:

Gdy jedziesz na casting, spotykasz dziesiątki pięknych, młodych i utalentowanych kobiet. Chcąc nie chcąc, porównujesz się z nimi i tracisz poczucie wyjątkowości. Po tym jak kobieta zachorowała na anoreksję, wróciła do Polski, poszła na terapię i rozpoczęła studia. Została psychologiem, a  dzisiaj pomaga w leczeniu uzależnień, zaburzeń odżywiania i depresji.

Duga modelka to Supermodelka Plus Size. Akceptuje swoje ciało w rozmiarze 44 i nie wstydzi się tego pokazać, co udowodniła biorąc udział w sesji.  Noszę rozmiar 44, ale mam świetne wyniki badań i jestem sprawna– mówi modelka, która po wielokrotnym stosowaniu diet odchudzających zaakceptowała swoje krągłości.

Trzecia Polka, sfotografowana w magazynie to trenerka i instruktorka fitness, która wzięła udział w sesji 4 tygodnie po narodzinach dziecka, odkrywając swój płaski brzuch. Doświadczenie ciąży pokazuje, że nasze ciało potrafi dokonać cudu. Pozwólmy mu na to również po ciąży, dając czas i traktując troskliwie i z miłością– podkreśla modelka.

Akcję wspierać będzie kampania reklamowa w prasie, internecie i social media. Elementem kampanii będą hashtagi: #WHStrong, #WHJestemsilna oraz #Fakeoff.

Dołącz do silnych kobiet?? Będziesz jeszcze silniejsza.Do wygrania sesja u znakomitej fotografki Dominiki…

Opublikowany przez Women's Health Polska Czwartek, 23 sierpnia 2018

Jak podkreśla wydawca magazynu: Uczymy się akceptować siebie i doceniać swoje ciała za to, co potrafią, a nie za to, jak wyglądają. Zaprzyjaźnienie się z własnym ciałem przywraca wolność i daje pewność siebie.

Strona akcji https://www.womenshealth.pl/naked-issue

Więcej odwagi!???

Opublikowany przez Women's Health Polska Czwartek, 30 sierpnia 2018

Naga prawda o nagości #WHStrong #WHJestemsilna #Fakeoff. magazyn Women’s Health







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek