logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Ekologia i środowisko
   ──────  05.10.2007

Oczami zwierząt



35 krótkich klipów video prezentuje historie gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem lub takich, których tradycyjny tryb życia jest zakłócony wskutek negatywnych zmian klimatu. Kampania Climate Trackers WWF-u stara się przedstawić zjawisko globalnego ocieplenia z perspektywy zwierząt. Każdy spot kończy się prostą wskazówką dla odbiorcy, co zrobić łatwo i bez wysiłku w codziennym życiu by zapobiec katastrofie – np. „Mała odległość? Zostaw samochód w garażu – wybierz rower lub rolki”

Filmy zostały skatalogowane, opisane i umieszczone na specjalnie zaprojektowanej dla tej kampanii stronie internetowej www.climatetrackers.net. Opisy (w kilku językach, w tym też i polskim) zawierają szereg informacji dotyczących obecnej sytuacji zwierząt oraz ich potencjalnych losów, które spotkają je, jeśli proces zmian klimatu nie zostanie zahamowany.

– Globalne ocieplenie to jedno z największych zagrożeń dla naszej planety – powiedział, Stavros Dimas, Komisarz ds. środowiska w Unii Europejskiej. -Nie tylko zwiększa częstotliwość naturalnych katastrof, takich jak susze czy powodzie, ale niestety także, jak pokazuje kampania Climate Trackers, niesie poważne zagrożenie dla różnorodności gatunków istniejących na Ziemi.

Kampania, chociaż nieobecna szerzej w mediach tradycyjnych, poza kilkoma emisjami w telewizjach publicznych, spotkała się z dobrym przyjęciem ze strony odbiorców. Skierowana głównie do ludzi młodych i w średnim wieku, jakimi są obecnie użytkownicy internetu, zawiera elementy charakterystyczne dla popularnych serwisów występujących w tym medium. Dodatkowo serwis ma długą żywotność, co pozwala zwiększyć liczbę osób identyfikujących kampanię.
b.p.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Climate Trackers
Czas:
2007.10.1
Tematy:
Ekologia i środowisko
Nadawca:
WWF, Komisja Europejska
Media:
Internet
Adresaci:
Użytkownicy internetu
Hasło kampani:
Zmiany klimatu oczami zwierząt





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek