logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Oczami zwierząt
05.10.2007
Tematy: Kampanie, Ekologia i środowisko

Oczami zwierząt



35 krótkich klipów video prezentuje historie gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem lub takich, których tradycyjny tryb życia jest zakłócony wskutek negatywnych zmian klimatu. Kampania Climate Trackers WWF-u stara się przedstawić zjawisko globalnego ocieplenia z perspektywy zwierząt. Każdy spot kończy się prostą wskazówką dla odbiorcy, co zrobić łatwo i bez wysiłku w codziennym życiu by zapobiec katastrofie – np. „Mała odległość? Zostaw samochód w garażu – wybierz rower lub rolki”

Filmy zostały skatalogowane, opisane i umieszczone na specjalnie zaprojektowanej dla tej kampanii stronie internetowej www.climatetrackers.net. Opisy (w kilku językach, w tym też i polskim) zawierają szereg informacji dotyczących obecnej sytuacji zwierząt oraz ich potencjalnych losów, które spotkają je, jeśli proces zmian klimatu nie zostanie zahamowany.

– Globalne ocieplenie to jedno z największych zagrożeń dla naszej planety – powiedział, Stavros Dimas, Komisarz ds. środowiska w Unii Europejskiej. -Nie tylko zwiększa częstotliwość naturalnych katastrof, takich jak susze czy powodzie, ale niestety także, jak pokazuje kampania Climate Trackers, niesie poważne zagrożenie dla różnorodności gatunków istniejących na Ziemi.

Kampania, chociaż nieobecna szerzej w mediach tradycyjnych, poza kilkoma emisjami w telewizjach publicznych, spotkała się z dobrym przyjęciem ze strony odbiorców. Skierowana głównie do ludzi młodych i w średnim wieku, jakimi są obecnie użytkownicy internetu, zawiera elementy charakterystyczne dla popularnych serwisów występujących w tym medium. Dodatkowo serwis ma długą żywotność, co pozwala zwiększyć liczbę osób identyfikujących kampanię.
b.p.



Nazwa kampanii:
Climate Trackers
Czas:
2007.10.1
Nadawca:
WWF, Komisja Europejska
Media:
Internet
Adresaci:
Użytkownicy internetu
Hasło kampani:
Zmiany klimatu oczami zwierząt





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek