logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Ochrona ziemi zaczyna się od wody
21.06.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Edukacja, Ekologia i środowisko, Organizacje pozarządowe / NGO

Ochrona ziemi zaczyna się od wody



Ekologia i ochrona środowiska to sprawy, które zaprzątają uwagę coraz większej liczby osób na świecie. Mimo to, wiedza, że ochrona ziemi zaczyna się od wody, ciągle pozostaje na stosunkowo niskim poziomie. Wody pokrywają ponad 70% powierzchni ziemi i to ich kondycja ma kluczowe znaczenie dla zachowania ziemskich ekosystemów.

By lepiej uzmysłowić tę zależność, twórcy francuskiej kampanii Protecting the land starts with the ocean sięgnęli po zdjęcia m.in. cenionego fotografa, Alexisa Rosenfelda. Zamysł projektu polegał na tym, by ukazać krajobrazy na pierwszy rzut oka kojarzone z powierzchnią ziemi: las, wydmy, korony drzew. Dopiero wnikliwsza obserwacja pozwala zauważyć, że każda z prezentowanych fotografii została wykonana pod wodą. Co z kolei w subtelny sposób sugeruje niepodzielność natury i konieczność jej ochrony na każdym poziomie.

Kampania Protecting the land starts with the ocean ma na celu wsparcie zbiórki 1€ for the Ocean na rzecz UNESCO.

NGO edukacja zbiórka Ekologia i środowisko print Francja UNESCO oceany morza wody 360° medium campaign 1OCEAN Fondation


Nazwa kampanii:
Protecting the land starts with the ocean
Czas:
2023.6
Nadawca:
UNESCO, 1OCEAN Fondation
Media:
360° medium campaign
Wykonawca:
change an FCB alliance





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek