logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Oceany z trypofobią
13.10.2025
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Ekwador

Oceany z trypofobią



Trypofobia to lęk, niepokój i wstręt wywoływany przez skupiska małych dziurek lub otworów. Nazwa pochodzi od greckich słów trypo (otwór) i phobos (lęk). To jedna z najpopularniejszych fobii, szacuje się, że dotyka aż 15% populacji. Co wywołuje trypofobię? Na przykład widok plastra miodu, gąbki morskiej, czy skupiska owadzich dziur. Albo garści plastikowych słomek do napojów.

Kampania Oceany z trypofobią (Oceans with trypophobia) organizacji Colectivo Los Cabos to ciekawy przykład kampanii, której celem jest wywołanie w odbiorcach negatywnego efektu wizualnego i emocjonalnego. Do stworzenia trzech grafik, zatytułowanych Konik morski (Seahorse), Delfin (Dolphin) i Krewetka (Shrimp) wykorzystano wzory wykonane z plastikowych rurek, które mogą wywołać u widza trypofobię. Twórcy kampanii chcieli, by osoby, które czują na ich widok silny dyskomfort, skojarzyły je ze szkodami, jakie plastikowe słomki wyrządzają organizmom morskim, zabijając tysiące każdego dnia.

txt: Dorota Chrobak

print Ekwador digital


Nazwa kampanii:
Oceans with trypophobia
Czas:
2024.12
Nadawca:
Colectivo Los Cabos
Media:
print, digital
Wykonawca:
Beflamingo





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek