Środowiskowa otyłość. Tak można określić inicjatywę belgijskiego rządu z 2006 roku. Kampania „Think about what it consumes before buying” miała na celu uwrażliwienie konsumentów na zakup tych sprzętów RTV/AGD i samochodów, które pochłanianą jak najmniejsze ilości energii. W ten sposób powstały trzy zabawne plakaty przedstawiające „napompowane” i otyłe przedmioty codziennego użytku – lodówkę, pralkę i samochód. Zdjęcia dla agencji Leo Burnett Brussels wykonał Frieke Janssens.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
22.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!