Środowiskowa otyłość. Tak można określić inicjatywę belgijskiego rządu z 2006 roku. Kampania „Think about what it consumes before buying” miała na celu uwrażliwienie konsumentów na zakup tych sprzętów RTV/AGD i samochodów, które pochłanianą jak najmniejsze ilości energii. W ten sposób powstały trzy zabawne plakaty przedstawiające „napompowane” i otyłe przedmioty codziennego użytku – lodówkę, pralkę i samochód. Zdjęcia dla agencji Leo Burnett Brussels wykonał Frieke Janssens.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju