logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko
   ──────  20.06.2011

Obniżka cen na używane zwierzęta



Wielka obniżka cen na używane zwierzęta. Do tego – bezpłatne próbne przytulanie i drapanie za uchem. Pełny przegląd i gwarancja dozgonnej miłości w zestawie. Parafrazując hasła marketingowe sprzedawców samochodowych organizacja SPCA (Society for Prevention of Cruelty to Animals Marker) z San Francisco stara się zachęcić mieszkańców miasta do opieki nad bezdomnymi zwierzętami.

Stowarzyszenie zorganizowało sezonową „wyprzedaż” bezdomnych zwierząt. Za okazyjną cenę 10$ można było zakupić pakiet kotów lub jednego z ponad sześcioletnim "przebiegiem". Młodsze modele były trochę droższe – koszt „prawie nowego” to 25$.

Kampanię „Certified Pre-Owned” opracowała agencja G2 Communications. Jej celem było szybkie zwiększenie liczby adopcji bezdomnych zwierząt, a tym samym rozwiązanie problemu przeładowanych w okresie wakacyjnym schronisk.

Kampania spotkała się z krytyką lokalnych aktywistów. Ich zdaniem, znaczne obniżenie wydatków związanych z adopcją (wcześniej cena wahała się w okolicach 100$) może zachęcić do podejmowania nieprzemyślanych decyzji. Niskie koszty mogą też doprowadzić do wielu nadużyć m.in. zakupu zwierząt do walk psów.

Sam pomysł na kampanię nie jest nowością. Podobne, zwieńczone sukcesem, akcje przeprowadziły już wcześniej schroniska dla zwierząt w Utah i Nevadzie.

Założona w 1868  SPCA jest jedną z najstarszych amerykańskich instytucji zajmujących się działaniem na rzecz bezdomnych zwierząt. Schroniska, opieka weterynaryjna, szkolenia dla psów to tylko niektóre obszary działalności organizacji. W swojej historii SPCA posiada też długą listę kontrowersyjnych akcji. „Trap-neuter-release” („złapać-wykastrować-wypuścić”) czy kampania na rzecz wyprowadzania psów na spacer bez smyczy, wielokrotnie wzbudzały protesty lokalnych organizacji zajmujących się opieką nad zwierzętami.
K. Stawińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Certified Pre-Owned
Czas:
2011.6.15 - 2011.7.5
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Society for Prevention of Cruelty to Animals Marker (SPCA)
Media:
Ulotki, prasa
Wykonawca:
G2 Communications
Adresaci:
Mieszkańcy San Francisco, ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Tested. Tuned. With engine that purrs (Sprawdzony. Podrasowany. Z silnikiem, który mruczy);





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek