logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Obietnice a realizacje
16.10.2008
Tematy: Wydarzenia

Obietnice a realizacje



Antykorupcyjna Koalicja Organizacji Pozarządowych zaprasza na 1 konferencję podsumowującą realizację obietnic wyborczych dotyczących przeciwdziałania korupcji złożonych przez partie polityczne podczas kampanii wyborczej w 2007 roku.

Konferencja odbędzie się 21 października (wtorek) o godz. 12.00, w siedzibie Fundacji Batorego przy ul. Sapieżyńskiej 10a w Warszawie, w sali konferencyjnej im. Jerzego Turowicza

Program spotkania:
1. Przedstawienie przez uczestników Koalicji oceny stanu wykonania obietnic.
2. Dyskusja ekspertów: prof. Mirosławy Grabowskiej, prof. Antoniego Kamińskiego, prof. Edmunda Wnuk-Lipińskiego, i red. Michała Karnowskiego na temat wywiązywania się partii politycznych z podjętych zobowiązań dotyczących walki z korupcją.
3. Czas na komentarze i odpowiedzi przedstawicieli partii politycznych wydelegowanych do współpracy z AKOP. Są nimi Paweł Olszewski (PO), Franciszek Stefaniuk (PSL), Łukasz Zbonikowski (PiS), Katarzyna Piekarska (SLD).
4. Dyskusja

Swój udział w konferencji należy potwierdzić do 18 października 2008 – e-mailowo na adres przeciw-korupcji@batory.org.pl lub telefonicznie – (022) 536 02 71. Informacje o projekcie monitoringu obietnic wyborczych są dostępne na stronie www.akop.pl








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek