logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Tajlandia, Edukacja, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  04.01.2023

Oasis w oazie



Kryzys ekonomiczny, który w ostatnich latach dotknął Tajlandię, ma również wpływ na zwyczaje kulinarne jej obywateli. Tajlandczycy muszą pracować coraz więcej i więcej, co generuje dodatkowe zapotrzebowanie na kalorie. Jeśli dodamy do tego brak znaczącego wzrostu wynagrodzeń oraz gorący, parny klimat, okazuje się, że często jedyną szansą na dostarczenie organizmowi dodatkowej energii jest cukier. Stąd skokowy wzrost popularności wysokosłodzonych napojów czy kawy.

Thai Health Promotion postanowiło zareagować na tę groźną tendencję, poprzez kampanię społeczną pod hasłem „Less sweet, less disease”, zachęcającą obywateli Tajlandii do ograniczenia cukru, sypanego garściami do szklanek i kubków. Jej podstawą jest nowe, ujednolicone oznakowanie poziomów słodkości, reprezentowane przez pięć łyżeczek cukru, gdzie każdy poziom powyżej drugiego sygnalizowany jest jako niebezpieczny dla zdrowia.

Jak w praktyce powinno wyglądać ograniczanie cukru przez Tajlandczyków, ukazuje klip zrealizowany przez The Leo Burnett Group Thailand, do udziału w którym zaproszono kultowy brytyjski zespół Oasis. Jak często ma to miejsce w przypadku tajlandzkich (czy też generalnie azjatyckich) filmów reklamowych, jego fabuła jest kompletnie absurdalna a tempo zawrotne, niemniej przekaz okazuje się oczywisty: mniej cukru.

https://video.adsoftheworld.com/k7wdauxtquslis77jeu62e8l7hhl.mp4

Uzupełnieniem kampanii są działania offline zachęcające Tajlandczyków do zwiększonej aktywności fizycznej.

zdrowie   |  edukacja   |  cukrzyca   |  film   |  konsumpcjonizm   |  konsumenci   |  Tajlandia   |  żywienie   |  cukier   |  odżywianie   |  zwyczaje żywieniowe   |  nawyki żywieniowe   |  kalorie   | 


Nazwa kampanii:
Oasis
Czas:
2022.9
Tematy:
Edukacja, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Tajlandia
Nadawca:
Thai Health Promotion Foundation
Media:
film
Wykonawca:
The Leo Burnett Group Thailand
Hasło kampani:
Less sweet, less disease





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek