Redukowanie dwutlenku węgla nie musi oznaczać rezygnacji z jedzenia fasoli. Są inne sposoby. Taką argumentację, skierowaną do młodych ludzi, wybrała agencja Air z Brukseli w kampanii pod hasłem "Looking for a way to reduce greenhouse gases?" (Szukasz sposobu na ograniczenie emisji gazów cieplarnianych?). Reklamy zachęcają do wejścia na stronę organizacji International Polar Foundation, www.educapoles.org, zajmującej się problemem krain polarnych, które pod wpływem globalnego ocieplenia, topnieją i toną.
Strona internetowa oferuje m.in. quizy dotyczące znajomości zagadnień z ochrony środowiska oraz materiały edukacyjne o redukcji dwutlenku węgla oraz o ochronie bioróżnorodności.
Nazwa kampanii:
Beans
Czas:
2008.5.1 - 2008.5.15
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Belgia
Nadawca:
International Polar Foundation
Media:
Internet, plakaty
Wykonawca:
Air
Adresaci:
Młodzież
Hasło kampani:
Looking for a way to reduce greenhouse gases?
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem