logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > O crowdfundingu, plotce i kampaniach społecznych
25.07.2013
Tematy: Wydarzenia

O crowdfundingu, plotce i kampaniach społecznych



Crowdfunding, blogi, startupy, motyw plotki i celebryci – o tym będzie mowa podczas kolejnego przeglądu kampanii społecznych we Wrocławiu, który odbędzie się 31 lipca. Rozpoczęcie planowane jest na 17 we Wrocławskim Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR3 na ul. Legnickiej 65.

O crowfundingu opowie wrocławska Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna PANATO, która ma pierwszą akcję finansowania społecznościowego za sobą oraz Marcin Galicki i Maciej Monkiewicz ze Wspieram.to – tj. platformy finansowania społecznościowego kreatywnych projektów.

Wykorzystanie bloga uczestnicy zobaczą w case study kampanii Mafia dla Psa. Przykładem startupu będzie platforma Rak’n’Roll Records, stworzona dla fundacji Rak’n’Roll, która w ciągu trzech miesięcy działalności stała się największą niezależną wytwórnią charytatywną w Polsce. Organizatorzy zaprezentują również kilka innych pomysłów na realizację kampanii, m.in. z użyciem aplikacji mobilnej czy gry internetowej. Nowe media zostaną skontrastowane z kampaniami, których mechanizm jest już znany, tj. z wykorzystaniem wizerunku celebryty lub posiłkujący się plotką.

Całość poprowadzi Szymon Sikorski. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc obowiązują zapisy: zapisy@sektor3.wroclaw.pl, tel. +48 71 359 75 00.

Spotkanie odbywa się w ramach projektu POKAZ SPOŁECZNEJ SUPER MOCY współfinansowanego ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek