logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Numerek
14.12.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Hiszpania, Prawa człowieka, Walka z przemocą

Numerek



Handel ludźmi, zwany też handlem żywym towarem, to jedno z najcięższych przestępstw, naruszających prawa człowieka – zwłaszcza gdy wiąże się z wykorzystywaniem seksualnym. W Hiszpanii liczbę jego ofiar określa się na około 45 tysięcy kobiet i dziewcząt.

„Unhappy Ending”, kampania studencka zrealizowana przez słuchaczy Miami Ad School Madrid, miała na celu uświadomienie potencjalnym klientom pracownic seksualnych, jaka kryminalna geneza może się kryć za świadczonymi przez nie usługami. Kluczową kwestią stało się zatem dotarcie z konkretnymi informacjami do ściśle określonej grupy odbiorców. By to osiągnąć, sięgnięto po niebanalny kanał komunikacyjny: sfałszowane wizytówki pracownic seksualnych (poniżej), umieszczane bezpośrednio za wycieraczkami samochodów. Dzięki temu rozwiązaniu koszty dotarcia z przekazem kampanii do założonego targetu okazały się wyjątkowo niskie: wystarczyła ryza papieru oraz zwykła, kolorowa drukarka.

outdoor prawa człowieka walka z przemocą kobiety print Hiszpania handel żywym towarem handel ludźmi kampanie studenckie wykorzystywanie seksualne


Nazwa kampanii:
Unhappy Ending
Czas:
2023.6
Media:
print, outdoor
Wykonawca:
Schools: Miami Ad School • Miami Ad School Madrid





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek