logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nowy wózek
04.09.2015
Tematy: Kampanie, Peru, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Nowy wózek



Niezwykły pojazd przedstawiony w kampanii nie jest kolejną nowinką motoryzacyjną, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka, a przestrogą. Ten wózek-samochód ma ostrzec wszystkich, którzy siadają za kierownicą pod wpływem alkoholu.

Kampania "Chair Car" ("Wózek-Samochód") stworzona przez organizację Cruzada Vial i agencję reklamową z Peru – Chamán, zwraca uwagę na jedną z najczęstszych przyczyn wypadków samochodowych – czyli na jazdę pod wpływem alkoholu. Agencja postawiła na prosty plakat przedstawiający wózek inwalidzki wyposażony w elementy samochodowe – koła, lusterka, pasy bezpieczeństwa, a nawet tablicę rejestracyjną. Hasło kampanii "New chair-car, for those who drink and drive" ("Nowy wózek-samochód, dla tych, którzy prowadzą pod wpływem alkoholu") w połączeniu z prostą grafiką daje jasny przekaz o tym, że jeśli ktoś decyduje się prowadzić pojazd w stanie nietrzeźwym, może spowodować wypadek i zostać inwalidą.

Kampania jest pomysłowa, ale nawet jeśli daje do myślenia, jest zbyt delikatna i nie szokuje, co w przypadku takich problemów jest bardziej pożądaną metodą na dotarcie do grupy docelowej. Wózek wygląda interesująco i dopiero w połączeniu z hasłem przekaz staje się jaśniejszy, jednak przez statyczność i estetykę obrazu, nie jest zbyt wyrazisty.

Aleksandra Rychlicka



Nazwa kampanii:
Chair car
Czas:
2015.8.5
Nadawca:
Cruzada Vial
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Chamán (Lima)
Adresaci:
Osoby posiadające prawo jazdy, pijące alkohol
Hasło kampani:
New chair-car, for those who drink and drive (Nowy wózek-samochód, dla tych, którzy prowadzą pod wpływem alkoholu)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek