Moment narodzin to wstrząs nie tylko dla noworodka, ale również dla jego rodziców. Oni również potrzebują mnóstwo cierpliwości, ciepła i czułej opieki, niemal tyle samo co ich dzieci – w czasie, który dla większości z nich jest okresem rewolucyjnych i przytłaczających zmian w życiu.
Kampania zainicjowana przez Gidget Foundation Australia ukazuje ten fakt za pomocą przejmującego filmu (poniżej) i ma na celu pozycjonowanie organizacji jako wiodącego punktu wsparcia emocjonalnego dla przyszłych i „nowo narodzonych” rodziców:
txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
We Need To Look After Newborn Parents
Czas:
2024.6
Nadawca:
Gidget Foundation
Media:
integrated (film, digital, audio)
Wykonawca:
Ogilvy • Hogarth Worldwide • WPP AUNZ (Australia, New Zealand)
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze