logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Nowe kategorie w 22. edycji Effie Awards Poland
25.06.2021
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska

Nowe kategorie w 22. edycji Effie Awards Poland



Non-Profit & Public Service oraz Positive Influence – to nowe kategorie, powstałe i zmodyfikowane na podstawie wniosków z poprzedniej edycji Effie Awards. Ubiegłoroczna kategoria Positive Change została podzielona na dwie nowe, oddzielając tym samym kampanie charytatywne podmiotów komercyjnych od działalności podmiotów publicznych i NGO.

Od 2020 roku można zaobserwować mocny zwrot ku działaniom i kampaniom prospołecznym oraz eko, zarówno wśród firm jak i w sektorze publicznym. Ogromny wpływ na tę zmianę ma pandemia i związane z nią przewartościowanie priorytetów w skali światowej. Tym właśnie wyzwaniom będą poświęcone kategorie Positive Influence oraz Non-Profit & Public Service.

Do kategorii Positive Influence można zgłaszać działania komunikacyjne podmiotów o profilu komercyjnym oraz fundacji podmiotów o profilu komercyjnym, które w ramach swojej działalności w istotny sposób wspierały działania pro społeczne, pro środowiskowe, różnorodne zmiany systemowe wynikające np. z Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (Cause). Europa jest w ścisłej czołówce jeżeli chodzi o świadomość i realizację działań zrównoważonych – mówi Barbara Niedziela, Strategy Director, Agencja 2012, członkini Komitetu Organizacyjnego Effie Awards 2021, współtwórczyni kategorii Positive Influence. – Trend ten rośnie w szybkim tempie, szczególnie ze względu na ramy regulacyjne, a także korzystanie z ratingu ESG przez banki czy inwestorów. Ponadto, ostatnie miesiące pokazują, że firmy uwzględniające czynniki związane z ochroną środowiska, kwestiami społecznymi i ładem korporacyjnym są w wielu przypadkach lepiej przygotowane na zarządzanie kryzysowe.

Non-Profit & Public Service to kategoria dla kampanii prowadzonych przez organizacje pozarządowe, administrację publiczną, NGOs lub grupy nieformalne. Obejmuje wszelkie działania komunikacyjne tworzone w interesie społecznym/publicznym, wspierające ważne wartości lub idee – edukacja, świadomość, zmiana postaw społecznych.

Szczegóły dotyczące zgłoszeń znajdują się tu: https://awards.effie.pl/

CSR konkurs Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR Effie


Nazwa wydarzenia:
Non-Profit & Public Service oraz Positive Influence – nowe kategorie w konkursie Effie Awards
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR
Kraje:
Polska
Nadawca:
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek