„CSR is dead, we have to do it better!” – to motto nowo powstałej, interaktywnej platformy BE.NAVIGATOR, która poświęcona będzie tematom dotyczącym zmiany społecznej, zrównoważonego rozwoju oraz społecznie odpowiedzialnego biznesu. Ambicją pomysłodawców projektu jest zainicjowanie w sieci debaty nad rolą biznesu, organizacji pozarządowych, administracji i nauki wobec wyzwań, które niesie ze sobą zmieniająca się rzeczywistość XXI wieku. Jednym z elementów platformy jest publikowany od 7 lat portal i kwartalnik CR Navigator, który zmienia swoją dotychczasową formułę wydawniczą.
Magazyn i platforma CR Navigator były skierowane do polskiego i zagranicznego środowiska sympatyków koncepcji CSR i zrównoważonego rozwoju i prezentowały na swoich łamach dobre praktyki, dyskusje eksperckie, wywiady z przedstawicielami biznesu, kultury i nauki oraz przybliżając narzędzia i taktyki dot. zrównoważonego zarządzania. Wydawnictwo organizowało także konferencje tematyczne. W 2015 roku wraz z przeformułowaniem oferty kierowanej do rynku Europy Środkowej i Wschodniej, BETTER i Goodbrand – wydawcy platformy, postanowili rozszerzyć także koncepcję swojego projektu wydawniczego, pod nową marką BE.NAVIGATOR.
Wstępem do prac nad platformą było sympozjum „Rozmowy przed EFNI: Ekosystem współpracy dla zmiany społecznej – frazes czy rzeczywistość” zorganizowane we wrześniu br. w ramach Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie. Organizatorem wydarzenia była firma BETTER/Goodbrand przy wsparciu Fundacji PZU – partnera strategicznego wydarzenia oraz Fundacji Szkoła Liderów – partnera merytorycznego. Spotkanie zgromadziło grono ekspertów i ekspertek z różnych dziedzin wokół refleksji na temat zmiany współczesnego paradygmatu społeczno-gospodarczego. Organizatorzy wydarzenia postanowili przenieść wątki sympozjum do sieci – w kolejnym kroku uczestniczki i uczestnicy sopockiego spotkania zostali zaproszeni do współtworzenia nowego projektu BE.NAVIGATOR.
Pierwszym, uruchomionym elementem platformyjest blogosfera tworzona przez ekspertów skupionych wokół dziewięciu kategorii tematycznych: „otwarte miasta i wsie”, „inkluzywna gospodarka”, „kultura, media, język i cyfrowa wrażliwość” „edukacja”, „social design”, „design thinking”, „digital shift i miasto areną wszystkiego”, „kapitał społeczny”.
Platforma ma rozszerzyć swoją działalność również o e-think-tank łączący organizacje i profesjonalistów, którzy szukają wiedzy o zagadnieniach dotyczących tematyki społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Za pośrednictwem tej aplikacji osoby oraz instytucje zainteresowane danym tematem, poszukujące rozwiązań i wglądów będą mogły zadawać pytania wysokiej klasy ekspertom aktywnym na platformie (w blogosferze).
Formułę zmieni również magazyn CR Navigator, który przekształcony zostanie w BE.NAVIGATOR Trendbook – publikację podsumowującą najważniejsze procesy, wydarzenia, opinie i dobre praktyki ze świata społecznie odpowiedzialnego biznesu oraz innowacji społecznych w danym roku.
Partnerem strategicznym rozszerzenia platformy CR Navigator o blogosferę BE.NAVIGATOR jest Fundacja PZU.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS