logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nogi wiedzą lepiej
27.05.2013
Tematy: Kampanie, Szkocja, Ekologia i środowisko

Nogi wiedzą lepiej

Your browser does not support the video tag.


Wcale nie chcesz jechać, chcesz iść – przekonuje męski głos. Na potwierdzenie tych słów jakaś niewidoczna siła odpycha grupę ludzi od ich samochodów. Zaskoczeni Szkoci są zmuszeni do przejścia pieszo na zakupy, na spacer z psem lub do skrzynki pocztowej.

Jak przekonują twórcy kampanii, spacer to świetna okazja, by zrobić coś dobrego – i dla samego siebie, i dla środowiska naturalnego. Spot ma zachęcić Szkotów do tego, by zostawiali w garażach swoje samochody i szli piechotą, jeżeli nie mają do przebycia dużej odległości.

Kampania pod hasłem "Listen to your legs" ("Posłuchaj swoich nóg") ruszyła, ponieważ aż jedna trzecia ze wszystkich samochodowych podróży Szkotów odbywa się na trasie krótszej niż dwie mile. Te krótkie wycieczki odbijają się negatywnie na stanie środowiska naturalnego w Szkocji – dwukrotnie zwiększają stężenie gazów wywołujących efekt cieplarniany.

Gabriela Będkowska



Nazwa kampanii:
Listen to your legs
Czas:
2013.4.7 - 2013.5.7
Nadawca:
Rząd Szkocji
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Story (Edinburgh)
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Not far? Leave the car (Niedaleko? Zostaw samochód)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek