Rutyna potrafi niebezpiecznie uśpić czujność. Poranek, mężczyzna przygotowujący się do wyjścia do pracy. "Budzik, który cię zawsze budzi… Skarpetka, której nigdy nie możesz znaleźć… Dziewczyna, którą zawsze całujesz na pożegnanie", codzienne czynności wykonywane są przez niego codziennym rytmem. Monotonię wyliczania zwyczajowych sytuacji przerywa wypadek: "Drzwi, które zauważyłeś za późno. Nogi, których już nigdy nie użyjesz. Dzień, w którym wyszedłeś do pracy".
Wyświetlana w telewizji i kinach przed pokazami filmowymi reklama miała na celu uświadomienie odbiorcom, że większość wypadków zdarza się podczas zwykłych przejażdżek, kiedy mają poczucie, że nic ich nie zaskoczy.
Kampania otrzymała wiele nagród, w tym złoto na festiwalu w Cannes, w kategorii "Film", na festiwalu Eurobest w kategorii "Zdrowie publiczne i bezpieczeństwo", brąz na festiwalu Clio Awards i srebro na London Awards w kategorii "TV Public Service".
A.Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem