Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Nocny rajd do lodówki
Walka z niezdrowymi przyzwyczajeniami to ciężka sprawa. Ale walka z nocnym podjadaniem to naprawdę ciężki kaliber. Twórcy antyrakowej kampanii społecznej Make the Healthy Call zamiast grozić i straszyć, wybrali inną metodę. Ukazali walkę z pokusami czyhającymi na „nocnego podjadacza” jako formę sportowych zmagań – relacjonowanych na żywo i z udziałem rozgadanych komentatorów:
Nazwa kampanii:
Make the Healthy Call
Czas:
2020.12.11
Nadawca:
Stand Up To Cancer
Media:
film
Wykonawca:
Wondros, United States
zobacz także
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników