Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 04.02.2021
Nocny rajd do lodówki
Walka z niezdrowymi przyzwyczajeniami to ciężka sprawa. Ale walka z nocnym podjadaniem to naprawdę ciężki kaliber. Twórcy antyrakowej kampanii społecznej Make the Healthy Call zamiast grozić i straszyć, wybrali inną metodę. Ukazali walkę z pokusami czyhającymi na „nocnego podjadacza” jako formę sportowych zmagań – relacjonowanych na żywo i z udziałem rozgadanych komentatorów:
Nazwa kampanii:
Make the Healthy Call
Czas:
2020.12.11
Tematy:
Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Stand Up To Cancer
Media:
film
Wykonawca:
Wondros, United States
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję