logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > #NieZnaszNieHejtuj — stop przemocy wobec dzieci i młodzieży z otyłością
28.03.2023
Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

#NieZnaszNieHejtuj — stop przemocy wobec dzieci i młodzieży z otyłością



#NieZnaszNieHejtuj to kampania społeczna, mająca na celu przeciwdziałanie dyskryminacji dzieci i młodzieży z otyłością oraz pokazanie do czego może prowadzić komentowanie czyjegoś wyglądu lub wagi.

Na kampanię składają się publikowane codziennie materiały: wywiady, artykuły ze specjalistami, czy historie osób, które doświadczyły mowy nienawiści w dzieciństwie. Twórcy projektu planują również wizyty w szkołach wraz z plakatami (na zdjęciu poniżej), spotem kampanii i książką edukacyjną.

Materiały można obejrzeć na:
FB -> https://www.facebook.com/FundacjaStudioFigura
IG -> https://www.instagram.com/fundacja.studio.figura/
YT -> https://www.youtube.com/playlist?list=PLuqd5D-UxD9PIRh7OmewqavIw1gYsFAGN

Misją Fundacji Studio Figura jest pomaganie i polepszanie komfortu życia dzieci i młodzieży z otyłością. W zakres działań fundacji wchodzą: profilaktyka i prewencja zapobiegająca problemom ze zdrowiem i żywieniem oraz edukacja żywieniowa i psychologiczna.

NGO dzieci zdrowie przemoc edukacja młodzież otyłość walka z przemocą cyberprzemoc hejt zdrowie psychiczne nadwaga przemoc psychiczna


Nazwa kampanii:
#NieZnaszNieHejtuj
Czas:
2023.3
Nadawca:
Fundacja Studio Figura
Hasło kampani:
#NieZnaszNieHejtuj #StopPrzemocy





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek