logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Niezależnie od pokolenia
15.02.2017
Tematy: Kampanie, Holandia

Niezależnie od pokolenia



Splądrowane sklepy, spalone budynki, rozlegający się huk bomb, śmierć. To elementy każdej wojny, zarówno tej, która skończyła się kilkadziesiąt lat temu jak i tragedii rozgrywającej się obecnie.

Harry, dziewięćdziesięciodwuletni staruszek z Berlina, uchodźca podczas II wojny światowej oraz Ahmed, dwunastoletni chłopiec z Damaszku opowiadają o swoich wstrząsających doświadczeniach, które, pomimo upływu czasu i różnicy pokoleń, mają ze sobą wiele wspólnego.

Podczas filmu pojawiają się sceny z obydwu wojen. Bohaterowie zabierają głos na przemian, ale ich wypowiedzi się ze sobą łączą tworząc jedną historię: przerażonych dzieci zmuszonych do samotnej ucieczki w poszukiwaniu bezpieczeństwa.

Obydwu udało się cało dotrzeć do obozu dla uchodźców, dzięki czemu dziś mogą powiedzieć: “Żyję. Jestem jednym z tych, którzy mieli szczęście”.

Poprzez film UNICEF nawołuje do wsparcia kampanii i udzieleniu pomocy dzieciom z Syrii.

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampanii:
Wspólna historia Harryego i Ahmeda
Czas:
2017.2.3
Nadawca:
UNICEF
Media:
telewizja, internet
Wykonawca:
180 Amsterdam
Adresaci:
Przeciwnicy przyjmowania uchodźców, obywatele krajów nieobjętych wojną
Hasło kampani:
ŻYJĘ. Jestem jednym z tych, którzy mieli szczęście.





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek