logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Walka z przemocą
   ──────  05.04.2009

Niewidzialne dzieci



Uliczna prowokacyjna kampania z dziećmi pod plakatami, realizowana w Melbourne z inicjatywy organizacji Australian Childhood Foundation, zwraca uwagę na zjawisko zaniedbywania dzieci jako formę przemocy. Około 30% przemocy doświadczanej przez dzieci wiąże się bezpośrednio z ich zaniedbywaniem. Zwykle towarzyszą mu też inne rodzaje przemocy: psychiczna, fizyczna lub nawet seksualna.

Pod znajdującymi się przy najbardziej ruchliwych ulicach Melbourne plakatami opatrzonymi hasłem „Neglected children are made to feel invisible” („Zaniedbywanie dzieci sprawia, że czują się niewidzialne”) umieszczone zostały manekiny wysokości dziecka. Przechodnie zobaczyć mogą tylko nogi i buty, reszta ciała pozostaje przykryta plakatem. Po „uwolnieniu” manekinów odsłonięty zostaje napis „Thank you for seeing me” („Dziękuję, że mnie zauważyłeś”), będący swego rodzaju podziękowaniem od każdego uwolnionego od zaniedbywania i przemocy domowej dziecka.

Twórcy kampanii poprzez adres www.stopchildabuse.now.com.au podany na plakacie zachęcają do odwiedzenia strony internetowej Australian Childhood Foundation skierowanej zarówno do nieletnich ofiar przemocy, jak i ich rodzin, oraz postronnych świadków agresji wobec dzieci.
E. Janota


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stop child abuse
Czas:
2009.4.1 - 2009.4.10
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Australia
Nadawca:
Australian Childhood Foundation
Media:
Ambient, plakaty
Wykonawca:
JWT Melbourne
Adresaci:
Mieszkańcy Melbourne, rodzice, świadkowie przemocy
Hasło kampani:
Neglected Children are made to feel invisible





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek