logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Niewesołe zwierzątka
13.11.2011
Tematy: Kreacje / printy

Niewesołe zwierzątka



„Happy Tree Friends“ to serial animowany, którego sympatyczni kolorowi bohaterowie są okrutnie doświadczani przez los w każdym odcinku. Bajkowa forma silnie kontrastuje z brutalną i krwawą treścią serialu, który z całą pewnością, mimo kreskówkowej formy, nie jest przeznaczony dla dzieci.

Estetyka serialu zainspirowała twórców kampanii protestującej przeciwko okrutnemu traktowaniu zwierząt, która została zorganizowana w październiku br. przez Niemiecką Ligę Ochrony Zwierząt.

Trzy kreacje, których bohaterami są właśnie zwierzątka z „Happy Tree Friends“ przedstawiają różne formy okrucieństwa, jakiego człowiek dopuszcza się wobec zwierząt: małpkę poddano eksperymentom naukowym – „He’s not been the same since he’s been working in the lab. Stop animal testing with us!“ („Po powrocie z laboratorium nigdy nie był już taki sam. Stop eksperymentom na zwierzętach!“); lisa pozbawiono skóry – „When the rich girl came along, he jumped out of his skin. Don‘t buy fur!“ („Ta bogata dziewczyna sprawiła, że wyszedł ze skóry. Nie kupuj futra!“); świnkę wysterylizowano – „The farmer told him he’d made a cut. Stop anaesthetic-free castration with us!“ („Farmer powiedział mu, że zrobi nacięcie. Koniec z kastracją bez znieczulenia!“).

Celem kampanii jest zebranie głosów poparcia dla nowego projektu ustawy o ochronie zwierząt. Zestawienie w kreacjach elementów bajkowości i okrucieństwa ma ukazać odbiorcom przepaśc pomiędzy powszechną sympatią, jaką wzbudzają zwierzęta, a obojętnością, którą społeczeństwo wykazuje wobec ich nieetycznego traktowania.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek