Rodziców nieustannie zaskakuje jak szybko ich dzieci rosną, jak niemal w mgnieniu oka stają się nastolatkami. Dobrze jest móc towarzyszyć swoim dzieciom, kiedy są małe – rozumie to duńska firma KMD zachęcając w swojej intrygującej wizualnie kampanii „Wózek dziecięcy”: „Poświęcaj czas swoim dzieciom póki jeszcze są dziećmi”. Rodzic pracujący w KMD otrzymuje duże wsparcie ze strony pracodawcy: przysługują mu dodatkowe dni wolne, dłuższy urlop oraz wiele innych udogodnień prorodzinnych. W Danii promocją polityki prorodzinnej zajmuje się jeden z największych w tym kraju pracodawców (ponad 3 tysiące zatrudnionych). Oczywiste jest, że promuje w tym kontekście również swoją markę.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona