Rodziców nieustannie zaskakuje jak szybko ich dzieci rosną, jak niemal w mgnieniu oka stają się nastolatkami. Z wielu przyczyn dobrze jest móc towarzyszyć swoim dzieciom, kiedy są małe i potem nie żałować bezpowrotnie minionego wyjątkowego czasu – rozumie to duńska firma KMD komunikując w kampanii "Pram" ("Wózek dziecięcy") o swoim przyjaznym nastawieniu wobec osób planujących założenie rodziny i zachęcając: "Poświęcaj czas swoim dzieciom póki jeszcze są dziećmi" ("Make time for your kids while they’re still kids"). Autorzy przekazu dodatkowo zaznaczyli: "KMD oferuje karierę w przyjaznym środowisku, gdzie twoja ścieżka zawodowa przebiega dokładnie tak, jak sobie tego życzysz". Rodzic pracujący w KMD otrzymuje duże wsparcie ze strony pracodawcy: przysługują mu dodatkowe dni wolne, dłuższy urlop oraz wiele innych udogodnień prorodzinnych.
W Danii promocją polityki prorodzinnej zajmuje się jeden z największych w tym kraju pracodawców (ponad 3 tysiące zatrudnionych). Oczywiste jest, że promuje w tym kontekście również swoją markę.
W Polsce nadal problem próbują rozwiązać politycy i organizacje pozarządowe – na razie bez większych efektów. Widać, że aby postulaty o przyjaznej rodzicom organizacji pracy faktycznie wcielić w życie, chcieć tego muszą nie tylko politycy, ale przede wszystkim pracodawcy.
P. Sienkiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?