Zza fotografii słodkich dziecięcych buziek wyglądają zwaliste, odpychające sylwetki osób w średnim wieku. To internetowi oszuści ruszyli na łowy w poszukiwaniu "przyjaciół" wśród (nie)swoich rówieśników.
"Internet entertains. But some jokes aren’t funny" (Internet bawi. Ale niektóre żarty nie są śmieszne) – ostrzega hasło-podpis pod plakatami autorstwa brazylijskiej agencji Intertotal Comunicaçao. Kampania Internet conscious (Świadomy w internecie) powstała z inicjatywy portalu Mais AB, aby zwrócić uwagę na konieczność cyfrowej edukacji najmłodszych w zakresie zagrożeń jakie czają się na nich w sieci. Dzień dziecka, obchodzony w ojczyźnie samby w październiku, nadawcy reklamowego przekazu uznali za doskonałą ku temu okazję.
Koncept, na którym oparto opisane kreacje nie jest wprawdzie szczególnie nowatorski, jednak wciąż posiada dużą siłę wyrazu.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona