logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Nieśmiertelniczka
02.11.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Gwatemala, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka, Walka z przemocą

Nieśmiertelniczka



W Ameryce Łacińskiej, podobnie jak w Europie, 1 listopada to Dzień Wszystkich Świętych, uroczystość podczas której czci się pamięć tych, którzy odeszli. Ich symbolem jest „siempreviva” (dosłownie: zawsze żywa) – popularny również w Polsce kwiat o charakterystycznych suchych płatkach, zwany nieśmiertelnikiem albo kocanką.

Nieśmiertelnik to także symbol ofiar przemocy wobec kobiet, a Gwatemala jest krajem o jednym z najwyższych wskaźników tzw. gender violence w regionie. Z inicjatywy marki Kotex, producenta artykułów higienicznych (m.in. podpasek i tamponów) oraz Revista Mujer de Negocios, największego medium biznesowego dla kobiet w tamtym kraju, powstała rzeźba o kształcie kobiety, wykonana z nieśmiertelników i będąca hołdem dla wszystkich ofiar przemocy ze względu na płeć.

Rzeźbę umieszczono przed Pałacem Rządowym (Government Palace), równocześnie inicjując petycję do władz, wzywającą do działań o charakterze antyprzemocowym. Szacuje się, że wokół „Siemprevivy” zebrało się łącznie 25 tysięcy osób, zaś przesłanie kampanii dotarło do około trzech milionów odbiorców.

https://video.adsoftheworld.com/bj3fm75bbuywaixwm0ko5cps99q2.mp4

Żywot kwiatowego pomnika na tym się nie zakończył. Od czasu kampanii „Siempreviva” towarzyszy marszom, jest wystawiana w muzeach i stanowi pretekst do debaty z przedstawicielami różnych sił politycznych w Gwatemali.

NGO outdoor przemoc prawa człowieka walka z przemocą przemoc domowa kobiety Święto Zmarłych Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji integrated prawa kobiet Gwatemala ambient experiential


Nazwa kampanii:
Always Alive (Siempre Vivas)
Czas:
2023.11.1
Nadawca:
Kotex • Revista Mujer de Negocios
Media:
integrated (ambient, experiential, outdoor)
Wykonawca:
MulleLowe • Publicidad Comercial Guatemala Mullenlowe, Guatemala





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek