(Nie)sławne ostatnie słowa
Według różnych szacunków pisanie wiadomości tekstowych przy równoczesnym prowadzeniu pojazdu może być przyczyną niemal dziesięciu procent wypadków śmiertelnych.
Na zlecenie inicjatywy AT&T It Can Wait powstała kampania społeczna, mająca na celu zniechęcenie młodych odbiorców do używania komórek za kierownicą. W przypadku targetu poniżej 20 roku życia wyjątkowo skutecznym narzędziem może być ośmieszenie jakiejś aktywności, dlatego twórcy projektu w zabawny sposób wykorzystali motyw słynnych, uwiecznianych na obrazach osobistości i popularnych cytatów z nimi związanych. Różnica polega na tym, że to co „sławne” („famous”), zostało przekształcone w „niesławne” („infamous”). Innymi słowy – po prostu głupie. Bo chyba nikt nie chce, żeby jego ostatnim słowem było „OMG”.
Więcej na temat inicjatywy AT&T It Can Wait można dowiedzieć się na: https://about.att.com/csr/itcanwait
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza