Nierozłączni
Kampanie promujące dawstwo szpiku kostnego należą do jednych z popularniejszych form akcji prospołecznych. Amerykańska kampania Inextricable Patient-Donor Bond jest przykładem szczególnie ciekawym, ponieważ jej podstawą stał się design – perfekcyjnie zaprojektowany zestaw materiałów wizualnych, w którym szczególną uwagę przykuwa połączenie imion dawcy i biorcy w spójną, choć w pierwszej chwili nieco trudną do odczytania całość:
Jak podkreślają twórcy kampanii, wybór odpowiedniego fontu oraz czarno-białej kolorystyki został poprzedzony długimi dyskusjami, ostatecznie jednak wizualny efekt okazał się zachwycający.
Zaś cała kampania zyskała odpowiednią oprawę, gdy pojawiła się na nośnikach outdoorowych na samym Times Square w Nowym Jorku:
Film stanowiący szczegółowy opis kampanii można obejrzeć poniżej:
zobacz także
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki