Nierozłączni
Kampanie promujące dawstwo szpiku kostnego należą do jednych z popularniejszych form akcji prospołecznych. Amerykańska kampania Inextricable Patient-Donor Bond jest przykładem szczególnie ciekawym, ponieważ jej podstawą stał się design – perfekcyjnie zaprojektowany zestaw materiałów wizualnych, w którym szczególną uwagę przykuwa połączenie imion dawcy i biorcy w spójną, choć w pierwszej chwili nieco trudną do odczytania całość:
Jak podkreślają twórcy kampanii, wybór odpowiedniego fontu oraz czarno-białej kolorystyki został poprzedzony długimi dyskusjami, ostatecznie jednak wizualny efekt okazał się zachwycający.
Zaś cała kampania zyskała odpowiednią oprawę, gdy pojawiła się na nośnikach outdoorowych na samym Times Square w Nowym Jorku:
Film stanowiący szczegółowy opis kampanii można obejrzeć poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza