Nierozłączni
Kampanie promujące dawstwo szpiku kostnego należą do jednych z popularniejszych form akcji prospołecznych. Amerykańska kampania Inextricable Patient-Donor Bond jest przykładem szczególnie ciekawym, ponieważ jej podstawą stał się design – perfekcyjnie zaprojektowany zestaw materiałów wizualnych, w którym szczególną uwagę przykuwa połączenie imion dawcy i biorcy w spójną, choć w pierwszej chwili nieco trudną do odczytania całość:
Jak podkreślają twórcy kampanii, wybór odpowiedniego fontu oraz czarno-białej kolorystyki został poprzedzony długimi dyskusjami, ostatecznie jednak wizualny efekt okazał się zachwycający.
Zaś cała kampania zyskała odpowiednią oprawę, gdy pojawiła się na nośnikach outdoorowych na samym Times Square w Nowym Jorku:
Film stanowiący szczegółowy opis kampanii można obejrzeć poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń