logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > #NiePrzepraszamZa – akcja społeczna Fundacji Sukces Pisany Szminką
23.04.2019
Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Edukacja, Prawa człowieka, Równouprawnienie i tolerancja

#NiePrzepraszamZa – akcja społeczna Fundacji Sukces Pisany Szminką



Największą barierą w rozwoju zawodowym kobiet jest ich brak pewności siebie. Udowadniają to badania przeprowadzone przez Fundację Sukces Pisany Szminką. Kampania #NiePrzepraszamZa ma wywołać dyskusję na temat tego, za co w dzisiejszym świecie kobiety NIE powinny przepraszać.

Słowo przepraszam zakorzeniło się w naszej kulturze tak głęboko, że zaczęło być nadużywane. Kobietom zdarza się przepraszać za to, że zostały dłużej na macierzyńskim, czy też za to, że nie zdążyły z obiadem. Przepraszając, oczekujemy pewnego wybaczenia, chcemy wiedzieć, że nic się nie stało. Stawia nas to w pozycji słabszych. Dlatego chcę pokazać, że kobiety mają prawo wybierać, co chcą. Zależy mi, by nasza akcja przyczyniła się do rozwoju poczucia naszych praw i pozycji. Przepraszajmy wtedy, kiedy popełniliśmy błąd i nie stawiajmy sobie granic, to nasz wybór i mamy to tego prawo. Zachęcam kobiety w Polsce, by zwróciły na to uwagę w swoich mediach społecznościowych, gdzie aktywizujemy dyskusję na ten temat. Aby miały odwagę powiedzieć, co w życiu wybierają, bez potrzeby przepraszania za to – mówi Ola Legosz, pomysłodawczyni akcji #NiePrzepraszamZa i współzałożycielka Fundacji Sukces Pisany Szminką.

Akcja #NiePrzepraszamZa ruszyła 8 marca, w Dzień Kobiet. Z założenia ma przede wszystkim być impulsem do tego, by kobiety nabrały pewności siebie i uwierzyły w swoje możliwości. W ciągu jednego miesiąca kampania dotarła do ponad 4,5 mln kobiet w Polsce. Na jej temat pojawiło się ponad 500 postów w mediach społecznościowych i ponad 500 000 interakcji.

Kampania #NiePrzepraszamZa ma nie tylko zachęcić kobiety o refleksji nad sobą, ale też skłonić je do dzielenia się w mediach społecznościowych informacjami, „za co nie będą przepraszać”. Pomóc ma w tym m.in. specjalna nakładka do zdjęcia profilowe na Facebooku.W akcji #NiePrzepraszamZa wzięły udział m.in.: Agata Młynarska, Zofia Ślotała, Ewa Chodakowska, Kinga Rusin, Karolina Ferenstein-Kraśko, Beata Sadowska, Agnieszka Cegielska,  Gabi Drzewiecka, Monika Zamachowska, Anna Dereszowska, Anna Nowak-Ibisz, Katarzyna Zdanowicz, Joanna Jabłczyńska, Sonia Bohosiewcz, Maria Rokitel, Katarzyna Pawlikowska, Magdalena Lamparska i Paulina Holtz.

Kampanii #NiePrzepraszamZa towarzyszy także klip wyreżyserowany przez duet Agnieszka Magdalen Nowak / Maciej Blus. Operatorami obrazu byli Jakub Jakielaszek i Jan Trzaska.

Partnerami akcji są: BNP Paribas, Mastercard, Coca-Cola Polska.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.sukcespisanyszminka.pl

edukacja prawa człowieka Równouprawnienia i tolerancja Sukces pisany szminką


Nazwa kampanii:
#NiePrzepraszamZa
Czas:
2019.3.8
Nadawca:
Fundacja Sukces Pisany Szminką
Media:
media społecznościowe
Wykonawca:
On The Wave Digital i Film Produkcja
Hasło kampani:
#NiePrzepraszamZa





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek