logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  27.02.2013

Nieoczekiwana zmiana pogody

Your browser does not support the video tag.


Cóż za piękny dzień! – przekonuje Al Roker, znany w USA prowadzący prognozę pogody. Słowa zdecydowanie wypowiedziane w złą godzinę, bo aura zmienia się w jednej chwili. Za plecami przerażonego prezentera szaleje wichura, zrywa się burza i trzaskają pioruny.

W krótkim spocie twórcy kampanii przekonują, że "You can’t always predict. You can prepare" (Nie wszystko możesz przewidzieć. Ale możesz się przygotować). Na co? Na naprawdę poważne niebezpieczeństwo. Autorzy nie straszą migawkami ze zniszczeniami wyrządzonymi przez katastrofy naturalne, stawiając na żartobliwą konwencję. Nadawca kampanii, FEMA (Federalna Agencja Zarządzania Kryzysowego) namawia do tego, by nie lekceważyć zagrożeń i przygotowywać się choćby i do ewakuacji, jeśli wymaga tego sytuacja.

Media z całego globu interesują się nie tylko amerykańskimi wyborami prezydenckimi czy ceremonią przyznawania Oscarów, ale i kataklizmami, które regularnie nawiedzają wschodnie wybrzeże. Kilka miesięcy temu serwisy informacyjne przekazywały szczegółowe informacje o szkodach wyrządzonych przez huragan Sandy.

Gabriela Będkowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Emergency preparedness
Czas:
2013.2.12
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
FEMA (Federal Emergency Management Agency)
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Leo Burnett (USA)
Adresaci:
Mieszkańcy
Hasło kampani:
You can’t always predict. You can prepare (Nie wszystko możesz przewidzieć. Ale możesz się przygotować)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek