logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Nieoczekiwana zmiana pogody
27.02.2013
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Obronność i bezpieczeństwo

Nieoczekiwana zmiana pogody

Your browser does not support the video tag.


Cóż za piękny dzień! – przekonuje Al Roker, znany w USA prowadzący prognozę pogody. Słowa zdecydowanie wypowiedziane w złą godzinę, bo aura zmienia się w jednej chwili. Za plecami przerażonego prezentera szaleje wichura, zrywa się burza i trzaskają pioruny.

W krótkim spocie twórcy kampanii przekonują, że "You can’t always predict. You can prepare" (Nie wszystko możesz przewidzieć. Ale możesz się przygotować). Na co? Na naprawdę poważne niebezpieczeństwo. Autorzy nie straszą migawkami ze zniszczeniami wyrządzonymi przez katastrofy naturalne, stawiając na żartobliwą konwencję. Nadawca kampanii, FEMA (Federalna Agencja Zarządzania Kryzysowego) namawia do tego, by nie lekceważyć zagrożeń i przygotowywać się choćby i do ewakuacji, jeśli wymaga tego sytuacja.

Media z całego globu interesują się nie tylko amerykańskimi wyborami prezydenckimi czy ceremonią przyznawania Oscarów, ale i kataklizmami, które regularnie nawiedzają wschodnie wybrzeże. Kilka miesięcy temu serwisy informacyjne przekazywały szczegółowe informacje o szkodach wyrządzonych przez huragan Sandy.

Gabriela Będkowska



Nazwa kampanii:
Emergency preparedness
Czas:
2013.2.12
Nadawca:
FEMA (Federal Emergency Management Agency)
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Leo Burnett (USA)
Adresaci:
Mieszkańcy
Hasło kampani:
You can’t always predict. You can prepare (Nie wszystko możesz przewidzieć. Ale możesz się przygotować)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek