Kobieta daje swojemu dziecku do picia brudną wodę po zmywaniu naczyń. Taką samą wodę piją codziennie 884 miliony ludzi na całym świecie. ONZ donosi, że brudna woda zabija więcej ludzi niż wojny. Rocznie 3,5 miliona umiera z powodu chorób związanych z jej jakością.
Szwedzki Kościół w marcu br. przeprowadził kampanię, mającą na celu zebranie funduszy na swoją międzynarodową inicjatywę związaną z poszerzaniem dostępu do czystej wody pitnej na świecie. Kampania odniosła sukces finansowy, generując 5 tysięcy wpłat. Uprzednio jednak wywołała kontrowersje, ponieważ zarówno pokazana w reklamie kobieta, jak i dziecko są biali, a problem braku nieskażonej pitnej wody dotyczy głównie krajów Afryki i Azji. Wykonawcy kampanii tłumaczyli jednak, że chcieli, aby szwedzkie społeczeństwo identyfikowało się z bohaterką reklamy i czuło się odpowiedzialne za pomoc innym.
S. Frydrysiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food