Już gastro-porno czy tylko foodvertising – różnie można nazywać ten nurt odważnych reklam z jedzeniem w roli głównej. Kampania "Rude Food" organizacji PETA z 2005 roku jest jego doskonałym przykładem. 30 sekundowy film reklamowy, w którym para dłoni zmysłowo przygotowuje posiłek, pokazuje, że nawet warzywa czy makaron mogą stać się obiektem pożądania. Bezmięsna dieta jest bardziej atrakcyjne niż mięsna, gotowanie jest znacznie bardziej inspirujące i wciągające, a wszystko wygląda niesamowicie apetycznie.
Celem kampanii kierowanej do młodzieży i młodych osób dorosłych, było pokazanie, że wegetarianizm i weganizm może być zabawny oraz może być znakomitym sposobem na życie i budowanie relacji międzyludzkich.
Spot reklamowy usunięto z serwisu YouTube wkrótce po jego emisji. Niedawno zamieściła go tam osoba prywatna i póki co – jest ogólnodostępny.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom
-
15.07.2022
Polska borówka rośnie w siłę
-
06.07.2022
Stal rdzewna
-
04.07.2022
Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu